Minggu, 18 Desember 2011

WHY MUST NOTES OF CLASSICAL VIOLIN ?

EHM...Why i choose classical violin? Ok...That's THREE reason for clear bout your question...

FIRST
I Like VIOLIN

SECOND
I Love CLASSIC

THIRD
I'm so addicted with journalist world... So I have many NOTES in my draft....

I hope this blog can be my second world in virtual world...
I'm not a kinda girl who like to play drama queen...
So...I will describe all of me with  the simple reason..

THE LAST
Thanks for READING my BLOG...

-----------------------------------------------------------------------------------------------

EHMM...なぜ私は古典的なバイオリンを選ぶ [OK]を...それはあなたの質問に試合をクリアするための理由です...

FIRST
私はバイオリンライク

SECOND
は古典的なラブ

THIRD
は、そのジャーナリスト世界ハマってしまった...だから私は私の多くの注意を持って....

私はこのブログで、この仮想世界で私の第二次世界になることを願います...
私はドラマ女王再生するようにちょっと女の子ではない...
そう...私は単純な理由で私すべて説明する...

LAST
私のブログを読んでくれてありがとう...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar